Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

ΘΥΕΛΛΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ..ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΜΗΝΕΣ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΡΑΦΗΝΑΣ ΚΑΙ ΕΦΟΡΜΗΣΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΑ ΝΙΚΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΙΟΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ

Επιστροφή ...στο σπίτι
Επιτέλους από τις 2 Απριλίου πέρυσι, σήμερα Τρίτη επιστρέφουμε στην έδρα μας για την πρώτη προπόνηση. Περιμέναμε τόσο πολύ αυτή την μέρα και είμαστε όλοι ανυπόμονοι να «πατήσουν» οι ποδοσφαιριστές μας τον νέο χλοοτάπητα.
Να ευχαριστήσουμε όλους που σε αυτούς τους πολύ δύσκολους 10 μήνες μας βοήθησαν να προπονηθούμε και  να αγωνιστούμε και ελπίζουμε γρήγορα και ανώδυνα να ξεπεράσουμε όλη αυτή την ταλαιπωρία.
Με ακόμα μεγαλύτερη αγωνία όμως περιμένουμε την προσεχή Κυριακή 9/2, που το γήπεδο θα «φορέσει» τα γιορτινά του  για να γίνει το πρώτο παιχνίδι μεταξύ της ομάδας μας και του Αιολικού Μυτιλήνης, σας περιμένουμε όλους λοιπόν να γιορτάσουμε την ...επιστροφή στο σπίτι.


ΜΕ ΤΙΜΗ Δ.Σ. Α.Π.Ο. ΘΥΕΛΛΑΣ ΡΑΦΗΝΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου