Σήμερα Κυριακή 02-02-2020, σε μια σεμνή τελετή η ομάδα των ανδρών έκοψε την βασιλοπιτα Μας τίμησαν με την παρουσία τους ο πρόεδρος της κοινότητας κ Πέτρος Παπαϊωάννου και αρκετοί φίλοι..Αρκετές οι απουσίες αλλες δικαιολογημενες (τραυματισμοί ,ασθενείς στρατός,) αλλά και πολλές αδικαιολογητες. συνεχίζουμε την προσπάθεια για την επίτευξη των στόχων. Το φλουρι επεσε στον ποδοσφαιριστη μας Χρηστο Λοη. Ευχόμαστε Καλή αγωνιστική χρονιά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου