Μεγάλη ημέρα η σημερινή για την ομάδα μας!!! Στην ετήσια εκδήλωση της ΕΠΣΑΝΑ, η Δοξα Ανοιξης βραβεύθηκε για την κατάκτηση του πρωταθλήματος ανδρών της Γ´κατηγορίας. Στην πρώτη συμμετοχή της ανδρικής μας ομάδας στις διοργανώσεις της ΕΠΣΑΝΑ, με μέσο όρο ηλικιας 17,4 ετών και αθλητές εξ ολοκλήρου απο τις ακαδημίες μας ή δημότες του δήμου Διονύσου!
Τιμήθηκαν επισης πέντε !!! αθλητές μας για την εισαγωγή τους σε ΑΕΙ :
Χριστόδουλος Τσιμποκας
Ιάσονας Κρανιάς
Χρήστος Νικολάου
Ρέμι Ντραγκότι
Mihalis Sakarellos
(όλοι τους βοήθησαν στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα προετοιμάζονταν για τις πανελλαδικές εξετάσεις τους) και τιμηθήκαμε επίσης με το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ έπαθλο για εμας, το ΚΥΠΕΛΛΟ ΗΘΟΥΣ (η μόνη ομάδα στην ΕΠΣΑΝΑ για την χρονιά που πέρασε).
Ευχαριστούμε ΟΛΟΥΣ εσάς, τους αθλητές μας, τους προπονητές, τους γονείς και τους υποστηρικτές αυτής της μεγάλης οικογένειας!
Χωρίς εσάς τίποτα δεν θα είχε συμβει!!!
Τιμήθηκαν επισης πέντε !!! αθλητές μας για την εισαγωγή τους σε ΑΕΙ :
Χριστόδουλος Τσιμποκας
Ιάσονας Κρανιάς
Χρήστος Νικολάου
Ρέμι Ντραγκότι
Mihalis Sakarellos
(όλοι τους βοήθησαν στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα προετοιμάζονταν για τις πανελλαδικές εξετάσεις τους) και τιμηθήκαμε επίσης με το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ έπαθλο για εμας, το ΚΥΠΕΛΛΟ ΗΘΟΥΣ (η μόνη ομάδα στην ΕΠΣΑΝΑ για την χρονιά που πέρασε).
Ευχαριστούμε ΟΛΟΥΣ εσάς, τους αθλητές μας, τους προπονητές, τους γονείς και τους υποστηρικτές αυτής της μεγάλης οικογένειας!
Χωρίς εσάς τίποτα δεν θα είχε συμβει!!!
*Το κύπελλο ΗΘΟΥΣ το αφιερώνουμε στον ΓΙΩΡΓΟ ΑΓΓΕΛΙΔΗ που το ήθελε και το περίμενε τόσο πολύ και σήμερα έχασε τόσο ξαφνικά και άδικα τον αδελφό του!!!
DOXA ANOIXIS FAMILY!!!
DOXA ANOIXIS FAMILY!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου