Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΕΙΧΕ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ Δ.ΚΙΟΥΣΗΣ ΠΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΗΜ

Ο Vasilis Vila είναι με τον Νικήτας Κατσίκης και 19 ακόμη.
9 ώρες
Ναι...Είμαστε πρωταθλητές!!!Συγχαρητήρια στους μάγκες,τα αντράκια ,τους παιχταράδες συμπαίκτες που έχω είστε οι καλύτεροι !Επισης συγχαρητήριαστο καλύτερο προπονητικό τιμ και στην καλύτερη διοίκηση ! 🏆🥇⚽️🔵⚪️Α.Ο.ΚΟΡΩΠΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου