Όλα τα νέα για το ποδόσφαιρο της Ανατολικής Αττικής
Δευτέρα 22 Απριλίου 2019
ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΕΙΧΕ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ Δ.ΚΙΟΥΣΗΣ ΠΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΗΜ
Ναι...Είμαστε πρωταθλητές!!!Συγχαρητήρια στους μάγκες,τα αντράκια ,τους παιχταράδες συμπαίκτες που έχω είστε οι καλύτεροι !Επισης συγχαρητήριαστο καλύτερο προπονητικό τιμ και στην καλύτερη διοίκηση ! 🏆🥇⚽️🔵⚪️Α.Ο.ΚΟΡΩΠΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου