Κυριακή 21 Απριλίου 2019

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ ΜΑΡΚΟ ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΝ ΤΟ ΚΟΡΩΠΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΩΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΣΤΗΝ Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας συγχαίρουν το γειτονικό σωματειο Α.Ο Κορωπίου καθώς και τον ΠΑΣ ΩΡΩΠΟΣ για την άνοδο τους στην πρώτη κατηγορία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου