29η
αγωνιστικη
Α.Ο.ΑΡΤΕΜΙΣ-ΠΑΣ
ΩΡΩΠΟΣ=1-4(0-2)
Ενα
(μισο)βημα απο την ανοδο στην Α΄κατηγορια ειναι η ομαδα μας.Μετα απο εκπληκτικο
παιχνιδι,δειχνοντας τις τεραστιες δυνατοτητες που εχει αυτη η ομαδα(κατι που
δειχνει ολη την αγωνιστικη σεζον-18 αγωνιστικες στη πρωτη θεση)κερδισε μεσα στη
Παιανια την Αρτεμιδα με 4-1.Τα γκολ πετυχαν οι Χρηστος Αλιαι το 1-0 με σουτ απο
30 μετρα,στο ''γαμμα'',στο30λεπτο,το 2-0 ο Λαζαρος Μιχας με πλασε,απο
εκπληκτικη ασιστ του Κωστα Μπραχιμαι στο 37΄.Στο 62΄ το 3-0 με σουτ εξω απο την
περιοχη του Νικου Καναρη,στο 65΄μειωσε η Αρτεμις με πολυ ωραιο κτυπημα φαουλ
του Φυτιλη,για να κλεισει το σκορ με εντυπωσιακο 1-2 των Κωστα Μπραχιμαι και
Στεφανου Εσκιογλου και τελικο πλασε του Κωστακη,
ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ
ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ..........
Υ.Σ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΤΟ Δ.Σ.ΤΟΥ
Α.Ο.ΑΡΤΕΜΙΣ........
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ
ΔΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΟ
ΤΡΙΟ(.κΦΩΣΤΕΡΗ-ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΗ-ΤΖΑΦΟΛΙΑ Β.)....


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου