Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Β.ΚΑΡΑΜΑΕΓΚΟΥ" ΚΥΡΙΕ ΧΡΥΣΑΦΗ ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΑΙΧΜΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ Κ.ΜΙΧΑΛΗ ΤΣΙΚΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΠΙΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ .ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΠΙ 18 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ"


 Σκληρη απαντηση  δινει ο διευθυντης επικοινωνιας Βαγγέλης Καραμαλέγκος στον Σταυρο Χρυσάφη που συνεχίζει τον χαρτοπολεμο των δηλωσεων  λες και κατι θα πετυχει
Αυτή τη φορα ο Β.Καραμαλέγκος τον προσγειωνει στην πραγματικοτητα και τον ρωτα « σε τι αποσκοπει η σπιλωση ενός ανθρωπου εν προκειμενω του Μιχάλη Τσίκλου που τοσα εχει προσφερει στο ερασιτεχνικο ποδοσφαιρο και τον προειδοποιει  να σταματησει τις αιχμες εναντιον του γιατι θα βρεθει κατηγορουμενος
Αναλυτικα οι δηλωσεις του διευθυντη επικοινωνιας του Ολυμπιακου

"Επειδή κύριε Χρυσάφη σε όλες τις συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν με τον κύριο Mιχάλη  Τσίκλο ήμουν παρών μπορώ να σας διαβεβαιώσω οτι ποτέ ο κύριος Τσίκλος δεν σας ζήτησε κάτι παρόλες τις προσπάθειες που κάνατε να τον πείσετε για συνεργασία.Μπορώ αν θέλετε να σας αναφέρω μια -μια τις συναντήσεις και ποιοι ηταν παρόντες σε αυτές.Μη ξεχνάτε οτι μέχρι τελευταία στιγμή μου τηλεφωνούσατε και μου λέγατε πως υπάρχει θέση στο ψηφοδέλτιο σας για εμένα.Δεν μπορώ να καταλάβω που αποσκοπεί η σπίλωση ενός ανθρώπου που τόσα πολλά κατά γενική ομολογία έχει προσφέρει στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο της Αττικής.
Όσον αφορά τις κατηγορίες σας για συναλλαγές με διαιτησία και τις αιχμές για τον κ.Γιαρένη εγω σας διαβεβαιώ πως δεν γνωρίζω τι σκέφτεται να πράξει ο κ.Τσίκλος στο μέλλον ώστε να δικαιωθεί γι'αυτές τις αιχμές σας αλλά έχω να σας πω ενα πράγμα μόνο:Σταματήστε επιτέλους να λέτε για τον κ.Τσίκλο,έναν άνθρωπο που ανιδιοτελώς χαλάει χρόνο και χρήμα για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο εδώ και δεκαοχτώ ολόκληρα χρόνια γιατί θα βρεθείτε σε αίθουσες δικαστηρίου αλλά με εσάς κατηγορούμενο.
 Πάντα φιλικά..
Ευάγγελος Καραμολέγκος

Διευθυντης επικοινωνίας Ολυμπιακού Λαυριου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου