Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

ΤΡΕΙΣ ΤΟΥΡΤΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΤΣΙΓΚΟΥΛΗ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΘΥΕΛΛΑΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΚΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΙ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΤΗΣ ΘΥΕΛΛΑΣ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟ ΚΕΡΑΚΙ ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τον Πέτρο Τσιγκούλη χθες στα αποδυτήρια της Θύελλας Ραφήνας. Η έκπληξη δεν ήταν άλλη από μια τούρτα γενεθλίων, μια και ο κόουτς είχε τα γενέθλιά του την Παρασκευή.
Η τούρτα είχε το σήμα της ομάδας και έγραφε "Να τα εκατοστήσεις προπονητάρα μας". Ο Πέτρος Τσιγκούλης έσβησε το κεράκι εν μέσω ευχών από τους παίκτες, το τεχνικό τιμ και τους παράγοντες που ήταν στο γήπεδο.
Ο κόουτς μετά από λίγο ευχαρίστησε δημόσια τόσο τους παίκτες του όσο τους οικείους του και τους μαθητές του γράφοντας...
"Σαν σήμερα, (σ.σ. χθες) πέρυσι την ημέρα των γενεθλίων μου , συνέπεσε να γίνει ο τελικός κυπέλλου της ΕΠΣΑΝΑ και οι ποδοσφαιριστές της Θύελλας, μου έκαναν το πιο ωραίο δώρο, κατακτώντας για πρώτη φορά το κύπελλο. Έτσι θα το θυμάμαι για πάντα .
Αλλά και η σημερινή μέρα (σ.σ. χθεσινή), ξεκίνησε με τούρτα έκπληξη από τους μαθητές μου, που με συγκίνησαν ιδιαίτερα, μετά στην προπόνηση με εμπνευστή τον φροντιστή της ομάδας μας, τον ακούραστο Βασίλη ήρθε και η δεύτερη τούρτα και γυρνώντας κουρασμένος αργά στο σπίτι και τρίτη τούρτα, από τα κορίτσια μου και τους φίλους μου Βασίλη και Μαργαρίτα.
Με όλα αυτά και ειδικά, όταν αποκαταστάθηκε το Ίντερνετ και είδα τις εκατοντάδες ευχές από όλους τους φίλους μου, η συγκίνηση είναι πάρα πολύ μεγάλη και θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα απ' την καρδιά μου και να σας ευχηθώ με την σειρά μου, να είστε πάντα καλά. Χρειάζονται αρκετές ημέρες για να μπορέσω να σας ευχαριστήσω όλους προσωπικά , αλλά σίγουρα θα το κάνω. Τα φιλιά μου και πάλι σας ευχαριστώ πολύ".
πηγη www.irafina.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου