Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ 3Β ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΛΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΟΥ ΑΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ Δ.ΓΙΑΡΕΝΗΣ ΚΑΙ Π.ΚΟΝΙΑΡΗΣ ΤΙΜΗΘΗΚΕ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου