Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020

ΝΕΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΡΙΩΝ ΜΗΝΩΝ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟ ΠΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ .Η ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΤΟΝΙΖΕΙ " ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ

Πολλά γράφονται και ακούγονται για την κατασκευή του γηπέδου μας , σήμερα λάβαμε γνώση για μια απόφαση της οικονομικής επιτροπής που έγινε την 03-02-2020 και δίνει παράταση 3 μηνών στον εργολάβο για την ολοκλήρωση του έργου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών . Ελπίζουμε να είναι η τελευταία και μέχρι την 14-04-2020 που είναι η καταλυτική ημερομηνία να έχει ολοκληρωθεί το έργο και να μην έχουμε νέα παράταση . Περιμένουμε ……………………….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου