ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ περασε ο γενικος γραμματεας της ΟΔΠΕ Γιωργος Σπανεας Με σκληρη ανακοινωση επιτιθεται με σφοδροτητα στον προεδρο της ΕΠΣΑΝΑ Δ.Γιαρενη μετα την αναρτηση που εκανε στο f.c με το σνυπσρκτο πεναλτυ που ειχε δωσει στον αγωνα Πανιωνιου-ΠΑΟ στη Ν.Σμύρνη υπερ των πρασινων πριν πολλα χρονια
'Αναρτίσατε
στο site σας δηλώσεις του Προέδρου της ΕΠΣΑΝΑ τις οποίες ανέβασε στον
προσωπικό του λογαριασμό στο facebook επισυνάπτοντας όπως κάνει συνήθως όταν
θέλει να θολώσει τα νερά μετά τα ατοπήματα που έκανε παρεμβαίνοντας
ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΈΝΑ στους ορισμούς παρατηρητών διαιτησίας .
Ως γνωστόν
το θέμα έχει ήδη κατατεθεί για τα περαιτέρω στην επιτροπή δεοντολογίας της ΕΠΟ
με όλα τα απαραίτητα παραστατικά και μάλιστα με την υπογραφή του ιδίου για παρεμβάσεις
!!!
Στην εκπομπή
Δίκη της Δευτέρας όντως είπα και θα το λέω , ότι για να δούμε καλύτερο
ποδόσφαιρο θα πρέπει να υπάρξει μια ειλικρινής συνεργασία μεταξύ παραγόντων
ποδοσφαίρου και διαιτησίας .
Έφερα σαν
παράδειγμα προς ΑΠΟΦΥΓΉΝ το Γιαρενη ο ποιος ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΈΝΑ είτε τιμωρηθεί είτε
όχι από τα αρμόδια όργανα έχει προβεί στις πράξεις για τις οποίες μόνος του ,
ζήτησε αν υπάρχουν στοιχεία να καταγγελθούν , κάτι που έγινε άμεσα .Όταν τα
είδε ισχυρίστηκε ότι εκλεγμένος είναι και μπορεί να το κάνει .
Προφανώς δεν
θυμόταν που έβαζε την υπογραφή του η φανταζότανε άτι όλοι στο χώρο είναι
γιουσαφακια η κλακαδόροι για να του κάνουν like στον προσωπικό του λογαριασμό .
Δεν
χρειάζονται Γιαρενηδες στο ποδόσφαιρο πλέον αν θέλουμε να το δούμε γνήσιο .
Διάβασα ότι
τρεις τέσσερις πρόεδροι ΕΠΣ έκαναν like στην ανάρτησή του
.Προφανώς οι
αξιότιμοι συγκεκριμένοι πρόεδροι δεν γνωρίζουν το θέμα .
Δεν μπορεί
κανείς να φανταστεί ότι με Γιαρενηδες και εννοώ για τις πράξεις του ως αναφορά
το συγκεκριμένο γεγονός και όχι την προσωπική του ζωή , ότι το ποδόσφαιρο θα
γίνει καλύτερο .
Δεν πρέπει
να ξεχνάμε ότι από το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο μπαίνουν οι βάσεις για καλύτερο
ποδόσφαιρο και διαιτησία .
Το
παράδειγμα του συνεργαζόμενου Γιαρενη με τους ανθρώπους της εξυγίανσης
μάλλον παραπέμπει άλλου .
Άλλωστε όπως
φαίνεται όταν και όποτε γίνουν εκλογές στην ΕΠΟ δεν θα χρειάζεται στήριξη από
ανθρώπους που επιθυμούν να γίνουν χαλίφηδες αντι χαλιφηδων .
Δεν
χρειάζεται λοιπόν να με ευχαριστεί για την διαφήμιση που του κάνω , αν θεωρεί
διαφήμιση να τον καταγγέλλουν για αποδεδειγμένες μη συνομες πράξεις , γιατί θα
κουραστεί !!!
Θα το κάνω
όπου και όποτε μπορώ !!
Θα το δει
ακόμη και σε πανό με αποτυπωμένες τις υπογραφές του έξω από συνελεύσεις αν
χρειαστεί για να εμπεδώσει ότι ΝΟΜΊΖΕΙ ΌΤΙ ΜΕ ΞΈΡΕΙ...ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΙΔΈΑ .!!
Δεν
χρειάζεται να βάζεις παράγοντες να με πείσουν να σταματήσω το θέμα και μην
διανοηθεις να αρνηθείς ότι το έκανες γιατί θα εκτεθείς !!
Δεν με
κρατάει ΚΑΝΕΊΣ !!Το λάθος που έκανα ήταν Λάθος και το τίμημα το έχω πληρώσει!!
Η λύση είναι
μια !!!
Ζητάς
συγνώμη !!Δημόσια !!Άντε να δεχθούμε ότι είχες άγνοια κανονισμών αν και θα μας
πιάσουν τα γέλια !!
Οπότε όπως
καταλαβαίνεις ακόμη και η συγνώμη με αυτή την δικαιολογία μάλλον δεν σε βολεύει
..βρες κάτι άλλο η απευθυνσου μόνο σε κλακαδορους !!
Μπορεί να
ανεβάζει το βιντεακι όσες φορές θέλει .
Θυμίζει
πλέον παλιά Ελληνική ταινία ...απλά δείχνει ένα πέναλτι ανύπαρκτο σαν αυτά που
δίνονται εκατοντάδες κάθε Κυριακή , αλλά εφόσον αυτό τον κάνει να νοιώθει καλά
επειδή τα γιουσουφάκια του τον επευφημούν , ας το ανεβάζει .
Θα του Έκανα
και εγώ like αν εγγράφως δήλωνε ότι δεν θα με θεωρούσε κλακοδορο του η
γιουσουφακι του .Εγγράφως επαναλαμβάνω !!Άλλωστε την υπογραφή την βάζει !!
Δεν είναι
ύβρεις λοιπόν τα πραγματικά περιστατικά !!
Δεν ήταν όπως
καταλαβαίνεις τόσο σκληρή η ανακοίνωσή του !!
Απλά
αντιπερασπισμος στην ΑΛΉΘΕΙΑ !!
Κλείνοντας
για να διανθίσω λίγο την αναφορά μου στο δημοσίευμά σας γιατί ποτέ δεν θα
απαντούσα σε κανενός Γιαρενη το προσωπικό λογαριασμό , θα του πω από εδώ που με
φιλοξενείται , ότι είμαι FUN της εκπομπής του Σκαι ...ΣΤΥΡΊΖΩ ΤΗΝ ΜΠΟΎΡΔΑ
ΑΠΌ ΌΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΈΡΧΕΤΑΙ !!!! μπορεί να συνεχίσει τις δηλώσεις από όπου
θέλει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου