Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Γ.ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΣ"Ο Κ.ΓΙΑΡΕΝΗΣ ΑΝΕΒΑΣΕ ΣΤΟ F.C ΕΝΑ ΠΕΝΑΛΤΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ Ο Γ.ΣΠΑΝΕΑΣ ΠΡΙΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΤΑΜΠΑΚΕΡΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΕ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου