Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Γ.ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ" Η ΤΡΙΓΛΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ"

Δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα ανάμεσα στην Τριγλία Ραφήνας και την ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ έκανε στην κάμερα του iRafina.gr, ο κόουτς των «κιτρινόμαυρων» Γιώργος Αρχοντάκης.
Ο κ. Αρχοντάκης ανέφερε ότι η ομάδα βελτιώνεται βδομάδα με την βδομάδα. Στάθηκε στις περισσότερες τελικές φάσεις που είχε η Τριγλία στο δεύτερο ημίχρονο, όπως και στην φάση του δεύτερου γκολ της Τριγλίας λέγοντας πως η τύχη ευνόησε την ομάδα του.
Είπε ακόμα ότι θα υπάρξει περαιτέρω ενίσχυση της ομάδας με προσθήκες 2 ή τριών ποδοσφαιριστών και ότι το σημερινό παιχνίδι η Τριγλία έπρεπε να το κερδίσει ανεξάρτητα με την εικόνα που θα παρουσίαζε στο γήπεδο.
Δείτε το βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου