Την πρωτη τους εμφανιση εκαναν τα νεα αποκτηματα του Ολυμπιακου Λαυριου Εγκούτου Ολίσε και Γιώργος Τσίτσης, στο φιλικό που εγινε στο Κορωπί απέναντι στην τοπικη ομΑΔΑ (0-3)Ο Μιχάλης Καβαλιερης; έβγαλε χρήσιμα συμπεράσματα οχι μονο για τους παικτες αυτους αλλα γενικα απο το εμψυχο υλικο ενοψει της συνεχειας στο πρω ταθλημα
Το μεγάλο απόκτημα των «ερυθρόλευκων», ο Νιγηριανός μέσος Εγκούτου Ολίσε, αγωνίστηκε στο δεύτερο ημίχρονο -ως αμυντικό χαφ- και από τις πρώτες επαφές του με την μπάλα φάνηκε η εμπειρία και η ηρεμία που μπορεί να προσφέρει στην μεσαία γραμμή, με την σωστή μεταβίβαση. Όσον αφορά τον Γιώργο Τσίτση, αγωνίστηκε ως 8άρι και ήταν εξαιρετικός με πολλά τρεξίματα. Τα γκολ για τον Ολυμπιακό Λαυρίου πέτυχαν οι Έλενας Σιδερής, Γιάννης Γκαβασιάδης, ενώ το τρίτο που μπήκε στην επανάληψη ήταν αυτογκόλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου