Ραγδαίες διοικητικές εξελίξεις φαίνεται πως φέρνει στην ΕΠΣΑΝΑ η σημερινή (Τρίτη 15/9 ώρα 19.00) συνεδρίαση του Δ.Σ. της Ένωσης, η οποία αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν κινήσεις των μισών μελών της διοίκησης που στρέφονται ενάντια των άλλων μισών για πολλούς και διαφόρους λόγους, με το Δ.Σ. να έχει χωριστεί σε δύο στρατόπεδα!
Στόχος φαίνεται να είναι, σε πρώτη φάση, η ανατροπή του γενικού γραμματέα Ανδρέα Μπέτση, εν συνεχεία του προέδρου Επιτροπής Διαιτησίας Βαγγέλη Τσεβά και τέλος προφανώς και του προέδρου Γιώργου Παπαμακάριου!
Το ΠΑΜΕ ΜΠΑΛΑ επικοινώνησε με τον κ. Παπαμακάριο ο οποίος μας δήλωσε πως δεν είναι πρόθυμος να συμπράξει στη διάλυση που επιχειρείται της Ένωσης και θα προτιμήσει, αν συμβεί αυτό, την παραίτηση! Φυσικά είναι μια εξέλιξη που αλλάζει τα δεδομένα και τα πάντα αυτή την στιγμή είναι στον αέρα! Περισσότερες εξελίξεις μετά τις 19.00... Την ίδια ώρα, με μια πρωτοφανή επιστολή που έστειλε χθες (Δευτέρα 14/9) προς τα μέλη του Δ.Σ., ο Δημήτρης Βελτανιώτης αφού... αποκηρύσσει τον Γιώργο Παπαμακάριο δηλώνει ότι παραιτείται από όλες τις Επιτροπές που τον είχαν ορίσει!
Το πλήρες κείμενο της επιστολής Βελτανιώτη αναφέρει τα εξής:
«Αγαπητοί συνεργάτες, σας ενημερώνω ότι παραιτούμαι από όλες τις Επιτροπές που με έχετε ορίσει στην Ένωση, επειδή διαπίστωσα ότι ο Πρόεδρος μας εμπαίζει όλους, χωρίς ίχνος σεβασμού και μπέσας. Επίσης, σας δηλώνω ότι η γνωριμία και η συνεργασία με τον κ. Παπαμακάριο, είναι από αυτές που δεν θα ήθελα να είχα κάνει.
Μετά τιμής
Βελτανιώτης Δημήτριος».
ΠΗΓΗ www.pamebala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου