ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ
και χειρότερα Αυτό πλεον λενε οι διαιτητες αφου η σούπερ λιγκα με e-mail που εστειλε σε ρέφερυς και βοηθους τους ενημερωνει ότι στο φετινό
πρωτάθλημα θα υπαρχει παρακράτιση φορου 23,6 στα εξοδα μετακινησης Αυτό σημαινει πως αν ενας διαιτητης παρει ταξι
να παει στο Αγρινιο την Τριπολη η την
Λειβαδια στο ποσο που ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ όταν θα εχει χρηματα η διοργανώτρια θα είναι λιγωτερα
κατά 23,6 που περση δεν υπηρχε και τωρα
μπαινει κανονικα και πληττει πρωτα και κυρια τον ιδοκτητη του ταξι
ΑΦΟΥ αυτος
περα ότι θα εισπράξει λιγώτερα θα πρεπει να πληρωσει από την πλευρα του
23% ΦΠΑ αφου εκδωσει αποδειξη για να εχει ο ρέφερυ αποδεικτικο στοιχειο Και
μετα θα πρεπει να πληρωσει κανοντας δηλωση και 26% Αν μάλιστα αφαιρεθουν
πετρέλαια και φθορά του οχηματος τοτε σ ένα τετοιο ταξιδι δεν του μενει ουτε
100 ευρω Και θα δεσμευμενος επι ωρες
Το
εκπληκτικο είναι ότι παρακρατιση θα γινεται και στις αποδειξεις των διοδίων που
σημαινει ότι πλεον ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΕΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΚΑΙ
ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΕΙΣΕΠΡΑΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΑΞΙ
ΔΕΙΤΕ τι
αναφερει το e-mail που
στάλθηκε στους διαιτητες και βοηθους
|
Λόγω του φόρου αλλάζει το
εξοδολόγιο, καθώς επιβαρύνονται τα έξοδα
μετακίνησης με 23,6%. Κατόπιν αυτού ο διαιτητής του αγώνα
συντάσσει το εξοδολόγιο , και το αποστέλλει εντός 3 ημερών
μετά την τέλεση του αγώνα, μέσω e mail στην
ηλεκτρονική διεύθυνση George.alexopoulos@superleaguegreece.net,
Δεν χρειάζετε πλέον η φόρμες αμοιβής & μετακίνησης, να
αποστέλλονται και μέσω e mail από τον διαιτητή
μαζί με το εξοδολόγιο.
|
|
Η φόρμα αποδείξεων αποστέλλετε ταχυδρομικά
υπόψιν Γιώργου Αλεξόπουλου το αργότερο ανά δυο αγωνιστικές
συνημμένη με της αποδείξεις , τακτοποιημένες για τη καλύτερη ανάγνωση τους.
Επίσης για της αποδείξεις θα ισχύουν αυστηρά κριτήρια που έχει να κάνει με τα
ακριβή στοιχεία του σκοπού για τον οποίο χρησιμοποιήθηκε, και όχι την κάλυψη
του ποσού με άλλες αποδείξεις Π.Χ ( την κάλυψη του ποσού παρκ ιν η το
ταξί αεροδρομίου με αποδείξεις καύσιμου).
|
Σημειωνεται ότι
η διοργανωτρια δεχτηκε ότι δεν επρεπε να κανει παρακρατιση στα περσινα εξοδα
μετακινησης και θα επιστρέψει το ποσον των 68.000 στους λογαριασμους των διαιτητών
όταν θα εχει χρηματα το ταμειο της Αφου για την ωρα περα αυτου του ποσου
οφειλονται ακομη οι αμοιβες από τα πλεη οφ και φυσικα οι τρεις πρωτες
αγωνιστικες της φετινης σουπερ λίγκα
ΚΑΙ ΚΑΤΙ
ακομη Είναι στη διακριτικη ευχερεια του διαιτητη να χρησιμοποιησει το ΙΧ του
οπου η αποζημιωση είναι 0,30 ανα χιλιόμετρο και φυσικα και εδώ υπαρχει παλι η
παρακρατιση

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου