ΘΟΡΥΒΟ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΧΑΡΝΑΙΚΟ ΤΑ ΟΣΑ ΔΙΑΔΙΝΤΑΙ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΡΥΘΜΙΣΗ .ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ Γ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ,.ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου