Πέμπτη 26 Μαρτίου 2026

Ο ΓΕΡΑΚΑΣ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΣΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΧΛΟΟΤΑΠΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗ


 AEGeraka

 

6 λ. 
🦅 Επόμενος αγώνας για την ομάδα μας το Σάββατο 28 Μαρτίου, εναντίον της ΑΠΕ Λαυρεωτική, στο γήπεδο της Αρτέμιδας.
Υπενθυμίζουμε στον κόσμο πως η ομάδα μας μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου θα αγωνίζεται στο γήπεδο της Αρτέμιδας καθώς στο γήπεδο μας έχει ήδη ξεκινήσει η τοποθέτηση νέου χλοοτάπητα!
Σας περιμένουμε στην Αρτέμιδα! 👊

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου