Ο Σεμπά, η βράβευση από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο, η
αλυσίδα της αλληλεγγύης και το «όχι» στον ρατσισμό!
Σε ένα κοινωνικό πείραμα συμμετείχε ο Σεμπά, με τον
παίκτη της Μαρκό να προσφέρει τη φανέλα του ώστε να συμβάλλει στην απόκτηση
ενός αναπηρικού αμαξιδίου για καλό σκοπό.
Κι όλα αυτά σε μία περίοδο που ο ίδιος δέχτηκε μια άθλια
ρατσιστική επίθεση και επέλεξε να «απαντήσει» με μία πολύ όμορφη συμβολική
κίνηση.
Η σχετική ανακοίνωση της Μαρκό:
Η προσφορά δεν μετριέται με γκολ, αλλά με τον αντίκτυπο
που έχει στις ζωές των συνανθρώπων μας. Όλα ξεκίνησαν ως μια ακαδημαϊκή άσκηση
στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Διεθνείς Διαπραγματεύσεις» του
Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το πείραμα είχε τον τίτλο «Μεγαλύτερο και
Καλύτερο» και μια απλή πρόκληση: να ξεκινήσει κανείς από έναν συνδετήρα και,
μέσα από διαδοχικές ανταλλαγές, να καταλήξει σε κάτι με πραγματική αξία. Στην
πορεία όμως, ο συνδετήρας έγινε ελπίδα. Η αλυσίδα των ανταλλαγών δεν αφορούσε
πλέον αντικείμενα, αλλά ανθρώπους, εμπιστοσύνη και ανιδιοτέλεια.
Σε αυτή τη
διαδρομή, ο ποδοσφαιριστής της ομάδας μας, Seba, υπήρξε ένας από τους πιο
ουσιαστικούς κρίκους. Από την πρώτη στιγμή που ενημερώθηκε για τον σκοπό της
πρωτοβουλίας, ανταποκρίθηκε με θέρμη. Χωρίς δεύτερη σκέψη, προσέφερε την
αγωνιστική του φανέλα, συμβάλλοντας καθοριστικά ώστε η προσπάθεια αυτή να
καταλήξει στον πιο ιερό σκοπό: την εξασφάλιση ενός παιδικού αναπηρικού
αμαξιδίου για ένα παιδί που το έχει πραγματικά ανάγκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου