ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΑΡΑΝΗ
https://www.facebook.com/reel/25629229093433590
ΕΝΤΟΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΑΡΑΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΦΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΩΠΙ
Όπως χαρακτηριστικά μας δήλωσε, ο επόπτης δεν είδε καθαρό οφσαιντ 2 μέτρα (!) και ο διαιτητής έδωσε χέρι σε ποδοσφαιριστή μας, ενώ ο παίκτης κοντρόλαρε τη μπάλα με το στήθος και δεν μέτρησε κανονικό γκολ μας!
“Θέλω να είναι ΔΙΚΑΙΗ η ΕΠΣΑΝΑ και οι διαιτητές απέναντι μου!”

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου