Α.Ο Σαρωνικός Αναβύσσου - F.C Saronikos Anavyssou
Πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ σε οικογενειακό κλίμα η κοπή της πίτας του Σαρωνικού Β' σε εστιατόριο της περιοχής.
Όλοι οι αθλητές της αναπτυξιακής μας ομάδας και οι προπονητές τους έδωσαν το παρών σε μια όμορφη εκδήλωση και ανανέωσαν το ραντεβού τους για το μεσημέρι του Σαββάτου όπου στα πλαίσια της 15ης Αγωνιστικής του Πρωταθλήματος της Γ' κατηγορίας της ΕΠΣΑΝΑ, θα αντιμετωπίσουν τον Παλληνιακό Β'.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τυχερός της βραδιάς που βρήκε το φλουρί ήταν ο νεαρός Σάββας Μπάλιος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου