Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2026

ΝΤΕΡΜΠΥ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΟΝ ΚΟΥΒΑΡΑ ,ΟΠΟΥ Ο ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΙΒΟ ΚΑΙ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΗΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΠΑΡΟΝ

 

 χρήστης Efi Deli είναι με το χρήστη Xristos Dimogiannis και 
12 ακόμη
.

💚Η αγάπη σας και η στήριξη σας θα είναι ο 🎯12ος παίχτης μας στο σημαντικό παιχνίδι απέναντι στο Φοίβο Βάρης!!
🗓️Καλούμε όλους τους φιλάθλους μας αύριο στο Δημοτικό γήπεδο Κουβαρά στις 15.00 για την αναμέτρηση μεταξύ Α.Ο Κουβαρα-Φοίβος Βάρης!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου