Σε έναν χώρο γεμάτο παιδικές φωνές, χαμόγελα και προσδοκίες για τη νέα χρονιά, η Αθλητική Ένωση Δόξα Κορωπίου έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα της, στο αμφιθέατρο του Δημαρχείου Κορωπίου, σε μια εκδήλωση με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Κορωπίου Δημήτρης Κιούσης, ο βουλευτής Ανατολικής Αττικής Stelios Petsas και ο Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής Dimitris Damaskos, ο οποίος εκπροσώπησε τον Περιφερειάρχη Αττικής Nikos Hardalias. Παρόντες ήταν επίσης αντιδήμαρχοι και αυτοδιοικητικά στελέχη, καθώς και φίλοι και υποστηρικτές του συλλόγου.
Ξεχωριστή και ουσιαστική ήταν η παρουσία των γονιών και, φυσικά, των παιδιών, που αποτελούν την καρδιά και το μέλλον της Δόξας Κορωπίου.
Θερμά συγχαρητήρια στον απερχόμενο Πρόεδρο Γιώργος Γκίκας για τη δεκαετή, πολύτιμη προσφορά του στον σύλλογο. Με συνέπεια, αγάπη και ανιδιοτέλεια υπηρέτησε έναν χώρο που δεν είναι απλώς ομάδα, αλλά σχολείο ζωής για τα παιδιά και τις οικογένειές τους.
Καλή δύναμη και καλή θητεία στον νέο Πρόεδρο Dimitris Toulas, με την ευχή η συνέχεια να είναι αντάξια της ιστορίας και των ανθρώπων της Δόξας.
Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία, πρόοδο και πολλές μικρές και μεγάλες νίκες, κυρίως εντός και εκτός γηπέδου.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ https://www.facebook.com/reel/1393119362274083

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου