Ακολουθήστε
Αναλυτικά, τα όσα τόνισε: «Ήταν ένα παιχνίδι που εμείς δεν θέλαμε να το παίξουμε λόγω των προβλημάτων που είχαμε με την Γρίπη Α'. Γι αυτό άλλωστε είχαμε στείλει και αίτημα στη διοργανώτρια αρχή. Δυστυχώς έλειπαν αυτά τα εννιά παιδιά λόγω της γρίπης που είχαμε και νομίζω αυτό φανηκε σήμερα. Νομίζω ότι στο α ημίχρονο ήμασταν πάρα πολύ καλοί. Πιστεύω ότι έπρεπε να είχαμε προηγηθεί στο σκορ απέναντι σε μια ομάδα που είχε αλλάξει το στυλ της με τον καινούργιο προπονητή.
Αναγκαστήκαμε να χρησιμοποιήσουμε τους Στάμου και Κωνσταντακόπουλο αρκετά λεπτά παρότι προέρχονταν από σοβαρούς τραυματισμούς. Ειχαμε υπολογίσει οτι θα τους δίναμε 20 με 25 λεπτά χρόνο, όμως βάση των συνθηκών έπαιξε ο ένας 65' και ο άλλος 80' και γι' αυτό τους αξίζουν συγχαρητήρια.
Παράλληλα αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους τους ποδοσφαιριστές. Είμαι πολύ περήφανος γι' αυτούς, γιατί και σήμερα έδειξαν ότι είμαστε μια ομάδα που έχουμε ένα πολύ καλό ρόστερ, πλούσιο, και μπορούμε να ανταποκριθούμε σε κάθε δυσκολία. Συγχαρητήρια και στον Ολυμπιακό Β' για τη νίκη του. Αν ήταν διαφορετικά τα πράγματα, πιστεύω θα ήταν και διαφορετικό το αποτέλεσμα απέναντι σε μια ομάδα που όπως προείπα ότι έχει βελτιωθεί πάρα πολύ από τον πρώτο γύρο – γι' αυτό φαίνεται ότι διεκδικεί και αυτή την είσοδο της στα play-offs.
Εμείς θέλουμε ένα βαθμό ακόμα, πιστεύω οτι στα δύο επόμενα παιχνίδια να τον κατακτήσουμε και να μπουμε και μαθηματικά στα play offs, κάτι που αξίζουμε καθώς από την αρχή του πρωταθλήματος είμαστε συνεχώς στην 3η θέση».
Ερωτηθείς για τους νέους ποδοσφαιριστές που αγωνίστηκαν ο κ. Παπαδόπουλος σχολίασε:
«Δεν γινόταν αλλιώς. Για την ενδεκάδα που ξεκινήσαμε ήμουν σίγουρος ότι θα είναι πάρα πολύ καλή, γιατί είναι μια ενδεκάδα που παίξαμε πολλές φορές και στο Κύπελλο. Γι' αυτό είχαμε κάνει αυτό το ρόστερ. Αλλά ξέραμε ότι δεν θα μπορούσαμε να αντέξουμε πάνω από 60-70 λεπτά και γι' αυτό έπαιξαν και τα παιδιά τα νεαρά, που και αυτά έδειξαν ότι δίκαια είναι στο ρόστερ της Μαρκό. Συγχαρητήρια αξίζουν και στον Χρήστο Θεοδωράκη για την εμφάνιση. Είναι ένας ποδοσφαιριστής που ξέρουμε την αξία του και αυτό φάνηκε από τις 2-3 επεμβάσεις που έκανε οι οποίες ήταν σημαντικές. Αν δεν γινόταν νομίζω το γκολ με το έμμεσο εκεί, πιστεύω ότι το παιχνίδι θα πήγαινε στην ισοπαλία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου