Με τα χρωματα της Τριγλιας θα αγωνίζονται στο υπόλοιπο της σεζόν ο τερματοφύλακας Γιώργος Λοΐζου και ο αμυντικός Μιχάλης Μαντζώρος, με τους δύο ποδοσφαιριστές να αποτελούν τις πρώτες χειμερινές προσθήκες. Ο 33χρονος γκολκίπερ προέρχεται από ένα πρώτο εξάμηνο στον Αχαρναϊκό, ενώ ο 34χρονος αμυντικός άφησε πίσω του τον ΑΟ Άρτεμις, με τον οποίο «έγραψε» 10 συμμετοχές στο πρώτο μισό του Πρωταθλήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου