Το Δ.Σ του Ολυμπιακού Αγίου Στεφάνου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον γεννημένο το 2007 επιθετικό Παύλο Νούσι.
Ο 18χρονος συντοπίτης μας ποδοσφαιριστής , στην πρώτη του χρονιά σε επίπεδο ανδρικού άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις, έδειξε μέρος του πλούσιου ταλέντου του και όλοι περιμένουμε φέτος, έχοντας τελειώσει και τις σχολικές του υποχρεώσεις, να αποτελέσει σπουδαία μονάδα στην προσπάθεια που θα καταβάλει ο σύλλογος μας για να πραγματοποιήσει τους στόχους του.
Παύλο, σου ευχόμαστε καλή σεζόν με υγεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου