Η ανακοίνωση της Μαρκό:
Μετά από δέκα μήνες μακριά από το «σπίτι» μας, ήρθε η στιγμή να επιστρέψουμε εκεί που ανήκουμε! Το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου στις 15:00, η ομάδα μας υποδέχεται τον Αστέρα Βάρης στο Δημοτικό Στάδιο Μαρκοπούλου, στο πλαίσιο της 22ης αγωνιστικής του 4ου ομίλου της Γ’ Εθνικής.
Η αναμονή ήταν μεγάλη, όμως τώρα είναι η ώρα να ξανακάνουμε την έδρα μας φρούριο!
Θέλουμε όλους εσάς στο πλευρό μας, να στηρίξετε την προσπάθεια των παικτών μας και να δώσετε την ώθηση που χρειάζεται η ομάδα για να επιστρέψει στις νίκες.
Το Σάββατο γεμίζουμε το γήπεδο, στηρίζουμε τη Μαρκό, πανηγυρίζουμε όλοι μαζί!
Σας περιμένουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου