Η διοίκηση του Αχαρναϊκού καλεί τον κόσμο της Πόλης, του ΜΕΝΙΔΙΟΥ, να δώσει το παρών στο κυριακάτικο αγώνα (26/3) όπου η ομάδα μας υποδέχεται στο δημοτικό στάδιο Αχαρνών την Ατλαντίδα στις 17.00 στα πλαίσια της 28ης αγωνιστικής.
Η ΕΙΣΟΔΟΣ μετά από πρωτοβουλία του προέδρου μας, ΆΡΗ ΗΛΙΑΔΗ ειναι δωρεαν. Σας περιμένουμε στο γήπεδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου