Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΤΣΙΓΚΟΥΛΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΕ Η ΜΑΡΚΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΣΑΝΑ ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΙΜΩΚΟΣ ΑΦΟΥ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΘΑΛΗΣ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ

 



Πέτρος Τσιγκούλης

5 ώρ. 
Μου έχει ξανατύχει, να κατακτά η ομάδα που εργάστηκα πρωτάθλημα και στις απονομές της ΕΠΣΑΝΑ, που παραδοσιακά γίνονται στην επόμενη κοπή της πίτας, να μην είμαι παρών αλλά ούτε καν προσκεκλημένος από την ομάδα.
Για να είμαι ειλικρινής μόνο μία ομάδα με είχε καλέσει τιμής ένεκεν, ενώ ήδη εργαζόμουν σε άλλη.
Κατά την γνώμη μου, είναι θέμα καθαρά αρχής στην απονομή να είναι όλοι οι συντελεστές.
Εκτός κι αν ο προπονητής θεωρείται ότι δεν συνέβαλε.
Θα ήταν πολύ τιμητικό πρώτα για την ίδια την ομάδα και φυσικά και για τον προπονητή να είναι εκεί
Πρώτος απ'όλους ο αείμνηστος ΘΑΛΗΣ ΤΣΙΡΙΜΩΚΟΣ και ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΙΜΩΚΟΣ που έβαλαν τις βάσεις και τον σχεδιασμό της ομάδας.
Προσωπικά θα μου αρκούσε και μόνο αυτό και θα ήταν πολύ σπουδαία κίνηση να τιμηθεί με την ευκαιρία αυτή , ένας πολύ σημαντικός προπονητής - άνθρωπος ,ένα τεράστιο κεφάλαιο για το ποδόσφαιρο της ΕΠΣΑΝΑ, με πανελλήνιο βεληνεκές.
Και λέω πως θα μου αρκούσε, όχι για να εντυπωσιάσω, αλλά αναγνωρίζοντας το ρητό που λέει : Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.
Μάλλον όπως προανέφερα, ο προπονητής δεν έχει τον ανάλογο σεβασμό.
Ευτυχώς όμως που ότι γράφει δεν ξεγράφει, όσο κι αν μικραίνουμε καθώς μεγ.αλώνουμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου