Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2022

ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΑΚΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ F.C ΑΝΑΦΕΡΕΙ " ΠΑΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΧΡΟΝΙΑ ,ΤΕΛΕΙΩΣΕ!! ΜΕ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΗΣ ,ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ,ΜΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ .ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΖΩΗ .ΕΥΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΗ ΑΓΑΠΗ ,ΕΥΕΝΕΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΝΙΚΕΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ,ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ

 

Ο χρήστης Γιάννης Νάκας αισθάνεται ευλογημένος με το χρήστη Μήτσος Νάκας και 
2 ακόμη
.

Οκ. Πάει και αυτή η χρονιά, τελείωσε!!!
Με τα δύσκολα της, με τα καλά της, με το άγχος, με το γέλιο ,με τις στεναχώριες και με τις χαρές, με όλα αυτά που είναι η ζωή.
Είμαστε όμως εδώ!!!
Η οικογένεια μου, οι φίλοι μου, οι συνεργάτες μου, οι γνωστοί μου!!
Ευχή μου, να είμαστε όλοι μαζί και αυτή την χρονιά και να την ζήσουμε με περισσότερη αγάπη , με περισσότερη ευγένεια, με περισσότερη αλήθεια, με περισσότερη δημιουργικότητα , με περισσότερες νίκες.
Καλή χρονιά λοιπόν.
Πάμε δυνατααααά!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου