Καλημέρα ΑΗΤΤΤΗΤΟΙ
Με συγκρατημένη αισιοδοξία για θετικό αποτέλεσμα σήμερα η ομάδα μας θα βρεθεί απέναντι στον Εθνικό .
Η συνάντηση θα γίνει στο γήπεδο των Αγίων Αναργύρων στις 15.00 .
Η ομάδα προετοιμάστηκε όλη την εβδομάδα για να είναι έτοιμη σήμερα με ομιλίες και τακτική εντός και εκτός γηπέδου.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία.
77
1 σχόλιο
2 κοινοποιήσεις
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου