Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, μοιραζόμαστε με τους συνανθρώπους μας. Φέτος είπαμε να τρέξουμε την δράση όλο τον μήνα μιας και πέρυσι μας χάλασε τα σχέδια ο Covid.
Αναμένουμε την πολύτιμη βοήθεια σας όπως κάθε χρόνο και συλλέγουμε είδη πρώτης ανάγκης και τρόφιμα για το Κοινωνικό Παντοπωλείο και οικογένειες της Πόλης μας!
Η συλλογή των προιόντων γίνεται στις εγκαταστάσεις Superleague Κορωπι καθημερινά μετά τις 17:00!!
Γιατί Χριστούγεννα είναι μοίρασμα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου