Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εβδομάδα δράσης της Ακαδημίας μας ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό!
Αποκορύφωμα των δράσεων, η παρουσία 150 και πλέον αθλητών της Ακαδημίας μας μαζί με τις οικογένειες τους, όπου έδωσαν το παρών στον αγώνα της αντρικής μας ομάδας και έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού!
Η σημερινή μέρα ήταν αφιερωμένη στα παιδιά, που εκτός των άλλων μας έδειξαν το δρόμο για το πως ονειρευόμαστε τον αθλητισμό και την παρουσία του κόσμου στα γήπεδα…
Συγχαρητήρια σε όλες τις οικογένειες, τα παιδιά για την άψογη συμπεριφορά τους!
Τους ευχαριστούμε για την ανταπόκριση και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη δράση!




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου