Δεν προκαλεί έκπληξη η ποινή που επιβλήθηκε πρωτόδικα στον ΠΑΟΚ από τον Αθλητικό Δικαστή της Σούπερ Λίγκας 1 για τα επεισόδια στο ματς με τον Άρη την 11η αγωνιστική. Ο «Δικέφαλος του Βορρά» καλείται να αγωνιστεί σε τέσσερα ματς χωρίς θεατές και παράλληλα να πληρώσει πρόστιμο 193.000 ευρώ!
Να σημειωθεί ότι η ποινή είναι εφέσιμη, ενώ αν παραμείνει έτσι οι Θεσσαλονικείς θα παίξουν κεκλεσισμένων των θυρών τρεις εντός έδρας αναμετρήσεις πρωταθλήματος (με Λαμία, Αστέρα Τρίπολης, Παναιτωλικό) και τη ρεβάνς Κυπέλλου με την ΑΕΛ στην Τούμπα, που είναι ενδιάμεσα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου