Η αγάπη που είχες προς όλους τους φορείς που πρόσφεραν στον τόπο μας ήταν μεγάλη και μας έδινε κουράγιο να υλοποιούμε τις σκέψεις μας με αυτοπεποιθηση. Η ιστορία της ομάδα μας είναι γραμμένη απο τα χέρια σου και σε ευχαριστούμε για την εκτίμηση που ειχες προς όλους όσους υπηρέτησαν το σωματείο.
ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου