Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021

Η ΜΑΡΚΟ ΘΑ ΤΙΜΗΣΕΙ ΣΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΚΑΠΟΤΣΗ,ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΚΙΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΞΙΦΑΣΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ


 

Την Κυριακή κατά την διάρκεια του ημιχρόνου ο Γ.Σ.ΜΑΡΚΟ 1927 θα βραβεύσει τους αθλητές Μάριο Καποτση (ολυμπιονίκης με την εθνική ομάδα υδατοσφαίρισης στους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκυο) και τον Παναγιώτη Τριανταφύλλου (παραολυμπιονίκη στην Ξιφασκία στους παραολυμπιακους αγώνες του Τόκυο).🇬🇷
Να είστε όλοι εκεί!!
3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου