Την Κυριακή κατά την διάρκεια του ημιχρόνου ο Γ.Σ.ΜΑΡΚΟ 1927 θα βραβεύσει τους αθλητές Μάριο Καποτση (ολυμπιονίκης με την εθνική ομάδα υδατοσφαίρισης στους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκυο) και τον Παναγιώτη Τριανταφύλλου (παραολυμπιονίκη στην Ξιφασκία στους παραολυμπιακους αγώνες του Τόκυο).
Να είστε όλοι εκεί!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου