ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΒΑΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ !!!
Σήμερα Παρασκευή 29/10 ο πρόεδρος ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν. ΠΑΠΙΟΣ παρέθεσε δείπνο στο ποδοσφαιρικό τμήμα μετά την προπόνηση στην ψησταριά ΓΕΙΤΟΝΙΑ
Φωτογραφικά στιγμιότυπα όπου σε οικογενειακό κλίμα τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος απήλαυσαν το δείπνο.
Ευχαριστούμε τον χορηγό της ομάδας ΓΕΙΤΟΝΙΑ για την άψογη φιλοξενία !!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου