Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

AYTEΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 15 ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ,ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΟ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ Γ ΕΘΝΙΚΗ .ΜΕΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η 5η ΦΑΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΤΑΞΥ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ


 Ολοκληρώθηκαν σχεδόν όλα τα παιχνίδια της 5ης φάσης του κυπέλλου Ελλάδος με τα 15 εισιτήρια να έχουν ήδη κάτοχο, ενώ απομένει μόνο ένα παιχνίδι.

Πιο συγκεκριμένα το εισιτήριο για τις “16” καλύτερες ομάδες του Κυπέλλου Ελλάδος πήραν οι Λεβαδειακός, Αναγέννηση Καρδίτσας, ΑΕΛ, ΑΟΑΝ, Ιωνικός, Λαμία, Βόλος, Παναθηναϊκός, Παναιτωλικός, ΟΦΗ και Νίκη Βόλου, ενώ πλέον μπαίνουν στην “μάχη” και Ολυμπιακός, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, Άρης.

Το μόνο ζευγάρι που απομένει να αγωνιστεί για το τελευταίο εισιτήριο είναι αυτό ανάμεσα στην Κηφισιά και τον Απόλλων Σμύρνης που θα πραγματοποιηθεί στις 3/11.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου