Το παρόν έδωσαν, μετά από δύο ολόκληρα χρόνια που είχαν να πραγματοποιηθούν μαθητικές παρελάσεις, οι αθλητές του Ομίλου μας στην ενιαία παρέλαση του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης της 28ης Οκτωβρίου 2021, που διεξήχθη στην πόλης μας.
Συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές μας και χρόνια πολλά σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου