Συγχαρητήρια
για τον παραπευθεντα στην επιτροπή δεοντολογίας ( υποψήφιος αναπληρωματικός σύμβουλος ΕΠΟ)και τον πρόεδρο της νέας δυναμικής του ενός σωματείου ( υποψήφιος αναπληρωματικός εκλογικής επιτροπής) .Κάνατε την Ένωση υπερήφανη αφού λύσατε όλα το φλέγοντα ζητήματα (έναρξη πρωταθλημάτων κ.α.)τώρα θα λύσετε και τα προβλήματα της ΕΠΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου