Κυριακή 21 Μαρτίου 2021

ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΑΛΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΔΥΜΟΥ ΓΙΑΡΕΝΗ-ΝΑΚΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΧΙΖΕ Η Γ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ " ΑΥΤΗ Η ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟΧΗ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΘΠΟΤΕ ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ Η ΕΜΕΙΝΕ ΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΙΡΩΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΧΛΕΥΑΣΜΟΥ.ΑΝ ΠΑΡΩ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ Γ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ".

 

 Στην καυστικη δηλωση του ο Γιωργος Νικολαου τονιζει 

"Επιτέλους ανοίγει το σπίτι μας !!!

Με μεγάλη χαρά άκουσα τους ειδικούς να δίνουν το πράσινο φως για την επιστροφή στο σπίτι μας που δεν είναι άλλο από τα γήπεδα μας !!!

Επιτέλους θα ξανά πάω στη Βάρη στο Μαρκόπουλο στην Ραφήνα ... να δω

 φίλους και γνωστούς που έχω τόσο καιρό!!! αφου ξαναρχιζει η Γ εθνικη

Το ερώτημα είναι αυτή η φουκαριαρα η ένωση μας τόσο καιρό που είχαμε την αποχή, ασχοληθηκε  με τίποτα ουσιαστικό για τα σωματεία μας η έμειναν σε ανακοινώσεις ειρωνείας και χλευασμού ???

Γιατί αν πάρω στα σοβαρά τις ανακοίνωσεις που έβγαλε το διδυμο της συμφοράς θα πρέπει να τα παρατήσουν και να φύγουν τρέχοντας πριν είναι πολύ αργά!!!

Δεν μπορώ να καταλάβω πως μια διοίκηση μιας  Ένωσης να μην βλέπει τον αγώνα και την θυσία των παραγόντων να κρατήσουν τα σωματεία τους ζωντανά τόσο καιρό τώρα και να λενε παντού να μην ξεκινήσουν τα πρωταθλήματα....!!!!

Δεν σκέφτονται καθόλου τα έξοδα που έχουν κάνει οι διοικήσεις των σωματείων από το καλοκαίρι μέχρι και σήμερα;;;

Αυτό που θα έπρεπε να είχαν ηδη κάνει , είναι να είχαν βρει τρόπο πως θα βοηθήσουν τα σωματεία για να ξεκινήσουν και πάλι τα τοπικα   πρωταθλήματα και οχι  να λένε αυτά που λένε.... !!!!!

Έλεος ας σταματήσουμε αυτήν την κατηφόρα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου