"Επιτέλους
ανοίγει το σπίτι μας !!!
Με μεγάλη
χαρά άκουσα τους ειδικούς να δίνουν το πράσινο φως για την επιστροφή στο σπίτι
μας που δεν είναι άλλο από τα γήπεδα μας !!!
Επιτέλους θα
ξανά πάω στη Βάρη στο Μαρκόπουλο στην Ραφήνα ... να δω
φίλους και γνωστούς που έχω τόσο καιρό!!! αφου ξαναρχιζει η Γ εθνικη
Το ερώτημα
είναι αυτή η φουκαριαρα η ένωση μας τόσο καιρό που είχαμε την αποχή,
ασχοληθηκε με τίποτα ουσιαστικό για τα
σωματεία μας η έμειναν σε ανακοινώσεις ειρωνείας και χλευασμού ???
Γιατί αν
πάρω στα σοβαρά τις ανακοίνωσεις που έβγαλε το διδυμο της συμφοράς θα πρέπει να
τα παρατήσουν και να φύγουν τρέχοντας πριν είναι πολύ αργά!!!
Δεν μπορώ να
καταλάβω πως μια διοίκηση μιας Ένωσης να
μην βλέπει τον αγώνα και την θυσία των παραγόντων να κρατήσουν τα σωματεία τους
ζωντανά τόσο καιρό τώρα και να λενε παντού να μην ξεκινήσουν τα
πρωταθλήματα....!!!!
Δεν
σκέφτονται καθόλου τα έξοδα που έχουν κάνει οι διοικήσεις των σωματείων από το
καλοκαίρι μέχρι και σήμερα;;;
Αυτό που θα
έπρεπε να είχαν ηδη κάνει , είναι να είχαν βρει τρόπο πως θα βοηθήσουν τα
σωματεία για να ξεκινήσουν και πάλι τα τοπικα πρωταθλήματα και οχι να λένε αυτά που λένε.... !!!!!
Έλεος ας
σταματήσουμε αυτήν την κατηφόρα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου