Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2020

Π.ΤΣΙΓΚΟΥΛΗΣ 'ΘΕΤΩ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ ΥΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ .ΝΑΙ ΑΥ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ

 

Με ήρεμη και καθαρή σκέψη και όχι εν θερμώ, θεωρώ πως μετά από την τρίτη συνεχόμενη ήττα για την ομάδα του ΠΑΜΠΑΙΑΝΙΚΟΎ, είναι επιτακτική ανάγκη να αλλάξει κάτι στην ομάδα, για να μπορέσει να αντιδράσει γρήγορα και να επανακάμψει αγωνιστικά.
Κατ΄αρχήν πρέπει να αναγνωρίσω πως η ήττα από την ομάδα της Βουλιαγμένης είναι απόλυτα δίκαιη βάσει της εικόνας του αγώνα , ασχέτως αν μπορούσαμε να αποφύγουμε το πρώτο και καθοριστικό γκολ και να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε έναν βαθμό.
Συγχαρητήρια λοιπόν στην ομάδα της Βουλιαγμένης και για το πολύ καλό και αθλητικότατό της πρόσωπο αλλά και για την άψογη φιλοξενία της.
Από εκεί και πέρα , δεν μπορέσαμε να αντιδράσουμε και μοιραία ήρθε και το πολύ όμορφο σε εκτέλεση γκολ από απ'ευθείας εκτέλεση φάουλ.
Η ομάδα μας έχει εμφανιστεί κατώτερη των περιστάσεων και φυσικά η ευθύνη βαραίνει κυρίως εμένα.
Θέλοντας να αποφορτίσω τα παιδιά , που προσπαθούν όσο μπορούν, αλλά κυρίως και την διοίκηση, θέτω τον εαυτό μου υπό παραίτηση.
Δεν θέλω να " πηδήξω από το καράβι " πρώτος και ούτε να εγκαταλείψω την προσπάθεια και είναι αυτονόητο επίσης πως είναι στην απόλυτη ευχέρεια της διοίκησης να προχωρήσει στην αντικατάστασή μου, χωρίς καν εγώ να πάρω θέση και δεν είναι κίνηση εντυπωσιασμού. Αντίθετα αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη της μέτριας αγωνιστικής εικόνας.
Τα ελαφρυντικά υπάρχουν , αλλά στην παρούσα φάση προέχει το καλό της ομάδας και δεν χωρούν συναισθηματισμοί.
Η όποια απόφαση λοιπόν, είναι απόλυτα σεβαστή και δικαιολογημένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου