Κυριακή 5 Ιουλίου 2020

Ο ΑΟ ΑΡΤΕΜΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟ ,ΜΑΡΙΟ ΜΟΙΡΑΣΓΕΝΤΗ

 Χρηστος Σερετης νιώθει ενθουσιασμένος με το χρήστη Αλεξανδρος Βασιλειου και Μάριος Μοιρασγεντής στην τοποθεσία Γήπεδο Αρτέμιδας.
ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ Ο ΜΑΡΙΟΣ ΜΑΣ ΕΝΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ!!!Α.Ο ΑΡΤΕΜΙΣ .... ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου