Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020

Ο ΧΡΥΣΑΦΗΣ ΜΕ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΞΕΛΕΞΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ ΠΙΣΩ Σ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ,ΟΠΩΣ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΣ. ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΖΟΥΜΕ ΚΟΨΕ ΚΑΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ

Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΧΡΥΣΑΦΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ 

"ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ 4ΕΤΙΑ.\
Η ΣΦΟΔΡΗ  ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΑΝ  ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΕ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ.ΩΣΤΟΣΟ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠ ΑΥΤΑ.\
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑΡΕΝΗ ( ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΤΟ 2012-16}ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΠΣΑΝΑ  ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου