Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΣΕ ΜΕΤΑΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΙΣΧΥΡΟΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Σαν να ήταν χθές,που κάτω από τις εντολές των αρμοδίων αρχών, που λόγο του covid-19 (και πολύ σωστά) οι αθλητικές διοργανώσεις σταμάτησαν και αφού υπομονετικά περιμέναμε τις εξελίξεις, καθώς πρωτεύον ζήτημα είναι η υγεία ολων,, η διοίκηση της ομάδας με γρήγορες και συνοπτικές διαδικασίες ήρθε σε συμφωνία με το σύνολο των παιχτών, γιατί όπως σε όλες της οικογένειες έτσι και στην δικιά μας θέλαμε να ξεκινήσουμε και να μην λείπει κανένα μέλος της..Στις επόμενες μέρες θα γίνουν και 
οι τελευταίες μεταγραφικές κινήσεις που θα ενισχύσουν την ομάδα στη καινούργια δύσκολη χρονιά που έρχεται...Η ομάδα πιο έτοιμη απο ποτέ, ενωμένοι όλοι μαζί, διοίκηση, προπονητές, παίχτες, φίλαθλοι, θα δώσει το ραντεβού της στα μέσα Ιουλίου όπου θα ξεκινήσει την προετοιμασία της για τον ξεκάθαρο πλέον στόχο της
ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΉ.
Καλό καλοκαίρι με υγεία και ευχές να ξαναβρεθούμε όλοι μαζί εκεί που αγαπάμε στους αγωνιστικούς χώρους...
Οι διοίκηση του
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου