Η ΕΠΣΑΝΑ ΣΤΑ ΤΆΡΤΑΡΑ!!!
ΚΑΤΈΡΡΕΥΣΕ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ... ΤΑ ΕΊΔΑΜΕ ΌΛΑ... ΑΠΌ ΤΟ ΘΙΑΣΟ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΊΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΌ ΤΟΝ ΛΙΓΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΆΣΤΡΑ!!!
Θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία στο έργο τους στα νέα πρόσωπα που εκλέγονται για πρώτη φορά αλλά και σε κάποιους από τους παλιούς που γνωρίζω πολυ καλά και πιστεύω σε αυτούς. Και εύχομαι να σταματήσουν την κατρακύλα αυτής της Ένωσης...
Θα ήθελα να ξέρουν οι αγαπητοί συνάδελφοι παράγοντες της Ανατολικής Αττικής πως θα είμαι πάντα κοντά τους και θα παρακολουθώ τα γεγονότα...!!!
ΚΑΤΈΡΡΕΥΣΕ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ... ΤΑ ΕΊΔΑΜΕ ΌΛΑ... ΑΠΌ ΤΟ ΘΙΑΣΟ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΊΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΌ ΤΟΝ ΛΙΓΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΆΣΤΡΑ!!!
Θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία στο έργο τους στα νέα πρόσωπα που εκλέγονται για πρώτη φορά αλλά και σε κάποιους από τους παλιούς που γνωρίζω πολυ καλά και πιστεύω σε αυτούς. Και εύχομαι να σταματήσουν την κατρακύλα αυτής της Ένωσης...
Θα ήθελα να ξέρουν οι αγαπητοί συνάδελφοι παράγοντες της Ανατολικής Αττικής πως θα είμαι πάντα κοντά τους και θα παρακολουθώ τα γεγονότα...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου