Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020

ΚΑΥΣΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ " ΚΑΤΕΡΡΥΣΕ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ .ΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΙΑΣΟ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΟ ΤΟΝ ΛΙΓΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΑΣΤΡΑ " ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΣΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ"




Η ΕΠΣΑΝΑ ΣΤΑ ΤΆΡΤΑΡΑ!!!
ΚΑΤΈΡΡΕΥΣΕ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ... ΤΑ ΕΊΔΑΜΕ ΌΛΑ... ΑΠΌ ΤΟ ΘΙΑΣΟ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΊΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΌ  ΤΟΝ ΛΙΓΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΆΣΤΡΑ!!!
Θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία στο έργο τους στα νέα πρόσωπα που εκλέγονται για πρώτη φορά αλλά και σε κάποιους από τους παλιούς που γνωρίζω πολυ καλά και πιστεύω σε αυτούς. Και εύχομαι να σταματήσουν την κατρακύλα αυτής της Ένωσης...
Θα ήθελα να ξέρουν οι αγαπητοί συνάδελφοι παράγοντες της Ανατολικής Αττικής πως θα είμαι πάντα κοντά τους και θα παρακολουθώ τα γεγονότα...!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου