Το φίλο σωματείο της Δόξας Άνοιξης θα αντιμετωπίσει αυτή την Κυριακή η ομάδα μας στο γήπεδο της Σταμάτας. Η κοινή φιλοσοφία αλλά και η βαθμολογική θέση των δύο ομάδων, μας κάνει να πιστεύουμε ότι θα δούμε έναν πολύ ωραίο αγώνα ! Μοναδικός μας στόχος η νίκη και το όμορφο ποδόσφαιρο !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου