🟡Όλοι μαζί στο γήπεδο με Αχαρναϊκό!
Η προσπάθεια μας για την εξασφάλιση της παραμονής στη Γ' Εθνική συνεχίζεται! Αυτήν την Κυριακή υποδεχόμαστε τον Αχαρναϊκό στις 15:00 και με νίκη θα παραμείνουμε εντός στόχου! Σας περιμένουμε όλους κοντά μας να μας βοηθήσετε να πάρουμε το πολυπόθητο αποτέλεσμα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου