Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020

Η ΜΑΡΚΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΤΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΙΞΕΙ ΣΕ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΓΑΛΕΩ

Το ΔΣ της ΜΑΡΚΟ ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστη Δημήτρη Ψανη. Γεννημένος το 1998, μπορεί να καλύψει όλη την αριστερή πτέρυγα. Προηγούμενες ομάδες ΑΕΚ Κ19, Καλαμάτα και Αιγάλεω.
Δημήτρη σου ευχόμαστε καλή αρχή στην Ομάδα μας !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου