Τη πρωτοχρονιάτικη τους πίτα, έκοψαν οι Παλαίμαχοι του Πρωτέα Παλαιάς Φώκαιας στη καφετέρια του γηπέδου.
Το παρών έδωσε και ο κ. Λεωνίδας Βαριάς που ηγείται και της νέας προσπάθειας του Πρωτέα Παλαιάς Φώκαιας στη Β' ΕΠΣΑΝΑ. Η κοπή της πίτας έγινε μετά το οικογενειακό "διπλό" των παλαιμάχων ώστε να βρίσκονται σε ετοιμότητα για τη συνέχεια του πρωταθλήματος των παλαιμάχων Αθήνας όπου και λαμβάνουν μέρος.
Ο κ. Βαριάς στην ομιλία του ευχήθηκε όλοι να είναι Υγεία για τη νέα χρονιά και ζήτησε απο τους βετεράνους να στηρίξουν τη προσπάθεια και της πρώτης ομάδας.
Στα αξιοσημείωτα, η ανακοίνωση του κ. Βαριά για το νέο ταξίδι που ετοιμάζει στο εξωτερικό για τους tejisi Παλαιμάχους για μπάλα και διασκέδαση.
Μετα τη κοπή της πίτας, ακολούθησε πλούσιο γεύμα, με πίτσες, σουβλάκια και άφθονα ποτά.
* Ο τυχερός ποδοσφαιριστής που βρήκε το φλουρί κέρδισε ένα τριήμερο ταξίδι στη Πάρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου